Noul Angelicuss.COM

luni, 6 aprilie 2009

Re

Sunt varza de oboseala... :) imi vine sa zambesc cand ma gandesc ca de mult nu am mai dat la sapa sau cu grebla. Toti din echipa Purple (radio, tv si club) au facut munca patriotica saptamanile acestea pentru ca deschiderea celui mai tare club gay din tara sa fie asa cum trebuie si cand trebuie: vineri 10 aprilie.

Imi este atat de somn incat am uitat si de ce am vrut sa pun un post nou...ah...da... maine dimineata (7 aprilie, ora 10.00) redeschidem Radio Purple


Acest post trebuia sa-l finalizez azi noapte...insa am adormit la calculator... acum sunt la radio, este ora 19.00, sunt foarte obosit si ma ustura ochii...

Si viata mea e varza... sunt din nou dezamagit... am obiceiul sa ma atasez de oameni care la inceput sunt exaltati ca ne-am cunoscut si care, dupa cateva zile li se stinge... iar eu pun suflet.

Niciun comentariu: