Noul Angelicuss.COM

duminică, 26 aprilie 2009

Data viitoare..

Doamnelor, domnilor, matracucelor si matrafoilor,
Este White Sensation si transmit in direct din garderoba Purple pentru ca saptamanile astea am ajuns jos de tot. Sunt garderobier. Si sunt mort de oboseala, dupa orele petrecute la radio, prin mijloace de transport si alergand dintr-o parte in alta. Inca mai stau pe baricade gandindu-ma ca, cine stie, poate in urmatoarele secunde o sa vina un tip care sa-mi zambeasca si care sa posede si cuvintele magice "Te rog" si "Multumesc". Nu de alta, dar majoritatea matrafoilor gayste cu aere de mari dive miscatoare, mi se prezinta cu nasul spre tavan, dandu-mi suav, cate o geaca murdara la gat de fond de ten ca, deh, ele nu se preteaza sa vorbeasca cu un mojic de garderobier.

Cupluri, cupluri se perinda prin fata mea. Vad zambete si gesturi de tandrete. Mai apare si cate o mare doamna masculina, cunoscuta utilizatoare de "GayRomica", la agatat de prospaturi. Ce mi-e si cu astea... cunosc una care are 40 si ceva de ani si are profil pe acest site in care scrie ca detine frumusica varsta de... 25 de ani. Informatii amanuntite nu dau. Cine pune botul, sa se arda singur ;)

Doi baietasi la vreo 25 de ani intra si ei si se cauta prin buzunare. Nu au niciun ban dar vor sa intre in club. Moment jenant. Hm... si tot ei au iesit tzafnosi, cu nasul pe sus. Se poarta. Stau si socot ca nu as putea merge undeva fara bani sa ma uit la pereti, sa dansez si sa beau apa de la robinetul de la baie, cum procedeaza unii.

In alta ordine de idei, faza amuzanta. Imi zambeste un tip (pt. prima oara am simtit ca cineva ma place in postura asta) si imi spune: "Sper sa-mi dai numarul tau de telefon si nu numarul de la haina"... Eu, ca prostul, ii dau numarul de la haina si totodata, entuziasmat (pentru ca imi placea si mie, ce-i drept) scot un pix si incep sa-i notez numarul meu. Replica lui s-a auzit imediat: "Nu acum, data viitoare!"

Update: Stiam ca nu va exista o "data viitoare..." (clubul urma sa se inchida)

Niciun comentariu: