Noul Angelicuss.COM

vineri, 3 aprilie 2009

Cateva lamuriri despre initiativa mea de GayFEST

Tocmai de aceea m-am semnat asa, tocmai de aceea am folosit expresia "ce vreau eu sa fac" si din acelasi motiv am folosit des acest pronume personal.... ca sa fie treaba clara:

INITIATIVA ORGANIZARII UNUI GRUP DE TIPI IMBRACATI LA FEL, LINISTITI, PASNICI, CU FOI A4 CU MESAJE, UN MARS AL TACERII... AL BUNULUI SIMT, FARA CIRC SI TRAVESTITE IN GRUP (si aici nu e vb. de discriminare)... E O INITIATIVA PERSONALA, A MEA, CA SI GAY CARE TRAIESTE IN ROMANIA.

ACCEPT NU ARE NICIO IMPLICATIE SI CEI DE ACOLO NICI NU STIAU PANA NU AM SCRIS PE BLOG.

CONSIDER CA ESTE UN MARS AL INTREGII COMUNITATI (ASA CUM ESTE PROMOVAT IN PRESA) SI FIECARE ESTE LIBER SI ARE DREPTUL, CA SI MINE, SA VINA CU CE IDEE VREA.

ASADAR EU, SI SPER IMPREUNA CU VOI, VREAU SA ORGANIZEZ ACEST GRUP.

Si astept inca sustinatori ai acestei idei... cei interesati sa faca parte din acest grup, poate primi toate informatiile adaugand in lista de mess ID-ul de yahoo messenger: grup_mars

Un comentariu:

Unknown spunea...

foarte buna initiativa. La o parada gay se pot anunta diverse grupuri care vin cu o anumita idee anume. Organizatorii principali pot accepta sau refuza. Nu vad de ce organizatorii ar refuza o astfel de initiativa.
Lamuririle a trebuit sa le dai tocmai pentru ca lipsesc astfel de initiative si atunci da impresia ca vrei sa preiei parada. Problema principala ramane lipsa initiativelor.