Noul Angelicuss.COM

vineri, 8 mai 2009

Trebuie sa-mi vorbiti la feminin doar ca, uneori joc in travesti?

Sa mai zica cineva ca nu sunt rai homosexualii... sau o parte din ei....
Trebuie sa-mi vorbiti la feminin doar ca, uneori joc in travesti?

schilo best: dar ce esti asa ciufuta??
schilo best: esti pe ciclu?
Bubuu Boyy: de ce imi vorbesti la feminin?
Bubuu Boyy: ti am vorbit cumva asa?
schilo best: pai nu te travestesti?
schilo best: la veveritzele
Bubuu Boyy: si sunt barbat
Bubuu Boyy: si bendeac se travesteste
Bubuu Boyy: ii vorbesti la feminin>
Bubuu Boyy: ?
schilo best: el nu e gay
Bubuu Boyy: si ce are orientarea sexuala???
Bubuu Boyy: tot barbat sunt
Bubuu Boyy: indiferent ce fac pe scena
schilo best: aha
schilo best: imi moare asa
schilo best: asta e noua definitie a barbatului?
Bubuu Boyy: esti incult. o zi buna!

Un comentariu:

Bashir spunea...

Cretinii sunt o specie aparte. Zi si tu ceva despre toata povestea asta cu inchiderea clubului. Shed some light on it, will you?