Noul Angelicuss.COM

miercuri, 20 mai 2009

Idei de gay: Purple vs. Soho

Posesorul blogului IdeideGay, care a fost prezent in acest weekend in doua cluburi gay din capitala, Soho si Purple, face o paralela intre acestea din punctul de vedere al unui client, a unui gay simplu.

Astazi vorbim despre Purple in general si câte putin de Soho. Cum nu mai fusesem de la Grand Opening Party, am decis sa mai dau o sansa clubului prin prezenta mea la Bring Back Purple. Am fost sambata cand a fost invitata Delia, care a facut si un show pe cinste chiar daca in club nu erau extrem de multi oameni, dar nici putini.

Fata de venirea mea precedenta in Purple, lucrurile au evoluat. Acum ventilatia era foarte buna, nu ma mai inecam in fum de tigara asa cum se intampla in trecut, sunetul de o calitate buna, iar noul decor este foarte dragut.

Ceea ce apreciez cel mai mult la Purple Club, este curetenia toaletelor si chiar in general... De fiecare data cand am fost la toaleta am avut sapun si hartie sa ma sterg pe maini, iar mirosul a fost unul placut. In Soho, in aceiasi seara.... situatia nu era la fel, la toaleta nu mai aveai sapun, hartia de sters pe maini lipsea cu desavarsire, iar mirosul deloc placut ajungea pana in club, era foarte deranjant, ca sa nu mai zic ca pe jos erau numai zoaie.

Am fost servit foarte prompt in Purple, pe cand in Soho am fost dezamagit de faptul ca a trebuit sa astept 5 minute pentru a mi se lua comanda, barmanii luand clientii in ordinea cunostintelor, nu a venirii la bar. Este jenant!

Sambata seara pot sa zic ca Purple s-a situat superior calitativ fata de Soho.

Un material de IdeideGay

Niciun comentariu: